17 Μαΐ 2013

Θα γίνω καλό κορίτσι. And that's a promise!






Πρέπει να κόψω τις κακές παρέες ή εκείνες να σταματήσουν να έχουν διαπροσωπικές σχέσεις μαζί μου(– το ενδεχόμενο να σκεφτώ ότι εγώ είμαι τελικά η κακή παρέα δεν συμφέρει. Ποιο κορίτσι θέλει να είναι κακό όταν όλοι αγαπάν τα καλά ε? άσε τα κέρδη που έχεις όταν είσαι καλό κορίτσι και βέβαια το έχω παράπονο γιατί όταν ήμουν μικρή όλοι μου έλεγαν να γίνω καλό κορίτσι σαν την αδερφή μου που μου κοπανούσε την πόρτα της ντουλάπας στο κεφάλι και μετά έλεγε ότι έγινε άθελα της. ναι καλάαααα ακόμα με πονάει το καρούμπαλο και επειδή ήμουν και υπάκουο κορίτσι προσπάθησα πολύ σκληρά αλλά κάπου υπήρχε γενετικό ελάττωμα απ ότι με διαβεβαιώνουν ο ψυχίατρος μου και τα αναγνώσματα της Παλαιάς Διαθήκης. (στην Καινή έχω μείνει ακόμα στο θαύμα της Κανά. Μου αρέσει αυτό το θαύμα. Πίνεις όσο θες και όταν τελειώνει το κρασί ο φιλεύσπλαχνος κύριος κάνει κρασί το νερό. Αυτά είναι ατελείωτα γλέντια. Πάντως εδώ που τα λέμε ήταν κρυφογλεντζέδες έτσι? ;))  Βέβαια όταν το λέω αυτό σκέφτομαι την παροιμία «σφάξε με αγά μου ν αγιάσω» και καλά εγώ ποτέ δεν θα γινόμουν αγίασμα όσο προχωρημένος και να γίνει αυτός ο κόσμος δεν νομίζω ότι ποτέ θα δεχτεί πρώην δαιμόνια ως και καλά εξαγιασμένα. Όχι δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου δαιμόνιο ε είπαμε δεν είμαι και τόσο χαζή!!! Αλλά καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα μου έλεγε η γιαγιά μου. Συγνώμη αλλά διαφωνώ τελείως. Ας με πουν όπως θέλουν εγώ μια φορά το μάτι μου δεν το δίνω για να βγαίνουν αληθινές οι παροιμίες της γιαγιάς μου. Άντε! Εγώ προτιμώ του παππούλη μου την παροιμία «κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει» εγώ λοιπόν επειδή δεν ήμουν ποτέ καλή στο καρτέρι γι αυτό δεν έγινα και ποτέ μέλος του αντάρτικου κινήματος της τεμπελιάς προτίμησα να κοιμάμαι 5 ώρες παρά να περιμένω τις 10 που μου είχαν υποσχεθεί. Τι? Δεν αφορούσε αυτό η παροιμία??? Καλά θα το ερευνήσω ενθέτω χρόνο.  Και γεγονός είναι μόλις λέω την λέξη αγά μου θυμάμαι τους τούρκους και όλα τα κακά και κακάσχημα που μας βρήκαν από αυτούς και εμείς ποτέ δεν φταίγαμε σε τίποτα και ανατριχιάζω. Μισό να φτύσω τον κόρφο μου. Λίγο το έχει
s να βρεθώ ξαφνικά με τσαντόρ. Χμμμ… αν και σκέφτομαι κάτι πολύ καλό … ένα αραχνοΰφαντο τσαντόρ ολόσωμο αλλά δεν θέλω εσωτερικές παρεμβάσεις. Εντάξει κύριε Αλλάχ να φορέσω τσαντόρ αλλά δεν μου είπες ότι πρέπει να φοράω και άλλα από μέσα ;) Αλλά να δεν παύω να σκέφτομαι και την άλλη παροιμία «τα θέλει ο κώλος σου (χμμμ…. ΚΩΛΟΣ χα! Ωραία συνεννοηθήκαμε εγώ και το word :P τα έχουμε κάνει αχταρμά όλα) θέλω με λίγα λόγια να πω βρε παιδί μου ότι εγώ προσπαθώ αλλά έλα που δεν με αφήνουν οι εξωτερικές παρεμβάσεις, συζητήσεις, λουκούλλεια γεύματα (για να μαθαίνετε ο Λούκουλος ήταν ο πρώτος αρχαίος έλληνας που πατεντάρισε την πίτσα. Νομίζω το μαγαζί ήταν κάπου γωνία Κατεχάκης με Κηφισίας. Του το έκλεισε η Εκκλησία του Δήμου γιατί δεν πλήρωνε τα δημοτικά τέλη γύρω στον 5ο αιώνα μ.χ Οπότε να μην μας κάνουν τους ξύπνιους οι Ιταλοί ότι πρώτοι βρήκαν την πίτσα) (ψιτ γεύματα είπαμε μην πάει ο αισχρός νους σας αλλού… ε καλά και να πάει, αυτά είναι αλλού παπά ευαγγέλιο. Τώρα μου ήρθε και η απορία ποιος είναι ο παπάς (γιατί το word ¨όταν δεν βάζω τόνο στην λέξη παπάς μου προτείνει την λέξη πίπας?! Μνήσθητι κύριε μου!!!Βλάσφημε Προγραμματιστή!)  που έγραψε αυτό το ευαγγέλιο που εγώ δεν το έχω ποτέ μου βρει? Τι έγραφε σε αυτό το ευαγγέλιο ο ανώνυμος παπάς? Ίσως η λύση να βρίσκεται στις ιστορικές πηγές που μας έρχονται από τον Ηρόδοτο. Λένε πως είναι τόσο απόκρυφο που και ο ίδιος ο πάτερ όταν το έγραφε δεν επέτρεπε στον εαυτό του να το διαβάσει!!! Αυτό πάει να πει άμεμπτος χαρακτήρας! Επίσης από τις ίδιες πηγές μαθαίνουμε ότι ο Πλούταρχος ήταν αδερφός του Οιδίποδα και πως υπήρξε κάποια αιμομιξία μεταξύ τους από την οποία παράνομη σχέση θορυβήθηκαν οι θεοί και απέσυραν τελικά τον Οιδίποδα ως τελείως ελαττωματικό προϊόν. Στην σημερινή εποχή θα είχε γίνει TV persona πάντως και θα τα κονομούσε χοντρά  ;) Όλα αυτά βέβαια τα είχε προβλέψει η Πυθία κι ας ήταν κακό κορίτσι και μαστούρωνε. Πάντως εγώ είδα με τα μάτια μου ένα αρχαίο χειρόγραφο που ένας φίλος κληρονόμησε από την γιαγιά του που αποδεικνύει πως η Πυθία δεν μασούσε φύλλα δάφνης αλλά φύλα από κάποιο άγνωστο και εξαφανισμένο δέντρο που ευδοκιμούσε στην περιοχή Δάφνης. Το δέντρο εξαφανίστηκε όταν ο τύπος που είχε την περιοχή την έδωσε αντιπαροχή στον Περικλή τον 5ο αιώνα π.χ (παραδείγματος χάρη σημαίνει το π.χ. για να ξηγούμεθα  ). Συμπέρασμα η Πυθία παρόλο που ήταν πολύ κακό κορίτσι προέβλεπε το μέλλον και γλύτωνε τους αρχαίους από πολλά δεινά . Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο (η παροιμία αυτή έχει τις ρίζες της στην αρχαία κίνα και στον Κομφούκιο που απ ότι μαθαίνω ήταν αδέρφια με τον Βούδα και μαστούρωναν μαζί με τα φύλλα που έκανε εξαγωγή τότε η Πυθία άνευ κέρδους. Γεγονός είναι ότι λίγα χρόνια μετά τον χαμό της άνοιξε η Οικονομική Σχολή Αθηνών και πέριξ. Ο Σωκράτης είχε προειδοποιήσει για τα κενά δαιμόνια αλλά κανείς δεν τον πήρε στα σοβαρά και ορίστε η κατάληξη. )Συμπέρασμα οι αρχαίοι έλληνες όντως ήταν ο πιο λαμπρός πολιτισμός και ο πιο προχώ !!. συγκεκριμένα δε  η Πυθία προσέφερε σε όλη την ανθρωπότητα την δυνατότητα για λίγη μαστούρα και πολλή γνώση. Μετά απ όλον αυτόν τον λογικότατο συνειρμό καταλήγω στο γεγονός πως πρέπει να γίνω καλό κορίτσι και να κρατώ όλα τα φύλλα για τον εαυτό μου γιατί πλέον έχουν γίνει πανάκριβα και δεν συμφέρει να μεταδίδεις έτσι αφιλοκερδώς μαστούρα και γνώση.
Έχω μόνο ένα σημαντικό ερώτημα. Η γνώση φέρνει μαστούρα ή η μαστούρα γνώση? Και αν οτιδήποτε από αυτά είναι αλήθεια τότε τα φύλλα τι ακριβώς κάνουν?

Θα επανέρθω ;)

YG. Φτου ξέχασα να ξεσταυρώσω δακτυλάκια την ώρα που έδινα την υπόσχεση :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: