8 Μαΐ 2013

Προσλαμβάνεσαι



Γενικά δεν είμαι πολύ διασκεδαστικό άτομο και αν ρωτήσεις τους φίλους μου – αν τους βρεις ειδοποίησε με σε παρακαλώ γιατί αγνοούνται τα τελευταία 30 έτη αν περάσουν λίγα χρόνια ακόμη θα αναρωτιέμαι μήπως σαλπάρισαν όλοι μαζί για το Τρίγωνο του Διαβόλου προκειμένου να ανέχονται το χιούμορ μου. Δεν  ξέρουν όμως ότι εκεί που αυτοί χάνονται εγώ βρίσκομαι :P πάντως λέω κάτι απίστευτες ατάκες το άτομο. Φτού μου ( και το ΦΤΟΥ λάθος το βγάζει το word. Καλά σε λέω αυτός ο προγραμματιστής πρέπει να είχε πολλά κόμπλεξ στην ζωή του. Αντε αγόρι μου ή κορίτσι μου να σε κοιτάξει κανένας shrink γιατί θα συρρικνωθώ (εδώ έπαιξε λογοπαίγνιο αλλά επειδή μπορεί να μην το κατάλαβες το τονίζω :P ) εγώ στο τέλος. Είμαι και εκρηκτική γυναίκα μπουμ σιγά μας πήραν τα κομμάτια :P  – διότι αν εγώ δεν αυτοθαυμάζομαι δεν πρόκειται να γίνει τίποτα – θα στο επιβεβαιώσουν με μεγάλη τους ευχαρίστηση! Οι προδότες ζουλιάρηδες αγνοούμενοι φίλοι μου. Θα τους έκανα ευχαρίστως βουντού αλλά είμαι κατά βάθος καλό άτομο και δεν πειράζω ούτε την μύγα που αποσυντίθεται αυτή την στιγμή πάνω στο νύχι μου – τώρα που είπα νύχι θυμήθηκα το μανό και με το μανό θυμήθηκα την αδερφή μου και μετά από αυτήν θυμήθηκα τους βόθρους και μετά από τους βόθρους σκέφτηκα τους πρίγκηπες όχι καμία σχέση η αδερφή μου με τους βόθρους – ε εντάξει μπορεί να είχε γνωρίσεις κάποιους τέτοιους στην ζωή της αλλά και ποιος δεν γνωρίζει κανά  (συγνώμη έχει καμιά σχέση το ‘κανά’ με το κανί ελεος προγραμματιστά μου ) δυο υπόνομους να έχει να του βρίσκεται. Ρώτα και μένα. Διατριβή έχω κάνει- τι έλεγα ? α ναι. Βόθροι και πρίγκηπες. Μου αρέσει αυτός ο συνειρμός ;) Θα προσθέσω στο τέλος και ένα γυμνοσάλιαγκα (γιατί πρέπει να σταματήσω αυτήν την εμμονή που έχω με τα βατράχια πια. Βατράχια βατράχια βατράχια. Αχχχχ το είπα και ξαλάφρωσα. Αλήθεια ψάχνω τον ψυχίατρο μου. Μήπως τον είδες πουθενά?) Παύση 3 τετάρτων γιατί έχω και μουσική παιδεία η γυναίκα (καλά τώρα δεν το παινεύομαι αλλά έχω κάνει τόσα πράγματα στην ζωή μου που θα αισθανθείς ταπεινός μπροστά μου. Το ότι τα παράτησα όλα δεν έχει καμία σημασία. Οι μεγαλοφυΐες έτσι κάνουν εξάλλου μου έλεγε ο παππούλης μου (σας είχε λείψει το ξέρω. Και μένα μωρέ μου λείπει ο γερό-μπερμπάντης J  και ειδικά οι στιγμές που καπνίζαμε μαζί στα κρυφά και προσπαθούσε να μου εξηγήσει γιατί ήταν λάθος η παροιμία που έλεγε η γιαγιά μου (κέρβερος ήταν η άτιμη μπρρρρρ) όποιος βράδυ περπατεί λάσπες και  σκατά πατεί. Παρεμπιπτόντως συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Εγώ είτε βράδυ είτε πρωί είναι όλο σκατά πατάω ) και για να χωνέψεις καλά το link ;) ο γυμνοσάλιαγκας είναι ο σταρ της εξίσωσης ο άγνωστος χ ψ ότι θες τελος πάντων δεν θα τσακωθούμε και για τα γράμματα – εδώ που τα λέμε τον λυπάμαι γιατί δεν είναι και λίγο πράγμα να ξεσπιτώνεσαι ολόκληρη μεγαλοπρέπεια και μετά να σε κοιτάνε με σιχασιά. Δλδ συγνώμη όταν φορούσα την κορόνα μου κυρά μου μόνο άξιζα? Ουστ απ εδώ θα μπορούσε άνετα να μου πει αλλά επειδή πλέον έχει μόνο σάλια δεν τον πλησιάζω γιατί βρωμάει βοθρίλα ο άτιμος κάθε φορά που φτύνει – και κάπως έτσι θυμήθηκα τελικά τον αλιγάτορα και τον κροκόδειλο. Άσχετοι και οι δύο με τον γυμνοσάλιαγκά μου αλλά επίκαιροι όπως λέει και ο τζιμάκος.  Αμα ρίξω και μια αλεπού στο κείμενο υπάρχει περίπτωση να γίνω Αίσωπος? Παρεμπιπτόντως (πολύ μου αρέσει αυτή η λέξη – δείχνει την τεράστια μόρφωσή μου.. φτου σου κοριτσάρα μου :P – ψιτ σε αγνοώ κι ας βγάζεις όλη την ανάλυση της φιλοσοφικής μου σκέψης άχρηστη) αυτός ο αίσωπος ρε παιδιά στον λαιμό μου κάθεται. Όλο εξυπνάδες έλεγε η χελώνα και ο λαγός. Ναι καλά. Δεν έχεις δει κάποιους πρίγκιπες πόσο γρήγορα γίνονται λαγοί και εσύ έχεις μείνει μαλάκας χελώνα πίσω :P
Με αυτά και με αυτά ξέχασα τι ήθελα να σου πω. Α ναι ! δεν είμαι πολύ διασκεδαστικό άτομο και αυτή την εποχή (να βοηθήσω και εγώ στην καταπολέμηση της ανεργίας :
P) προσλαμβάνω κλόουν. Απαγορεύονται ρητά όμως οι βόθροι, πριγκιπες, γυμνοσάλιαγκες, ο ψυχίατρός μου, οι κάτοικοι του Τρίγωνου των Βερμούδων, όλοι οι πρώην νυν και μελλοντικοί γκόμενοι (έχω και μια προφητική αντίληψη:P) .  Δυστυχώς δεν μπορώ να εξαιρέσω τα βατράχια. Έχουμε άρρηκτη πνευματική σχέση (με κορώνα ή χωρίς :P)

Θα επανέρθω. Παω να απαντήσω στα βιογραφικά :
P

υγ. φαντάσου να έφτιαχνα εγώ βιογραφικό κάποτε 

Δεν υπάρχουν σχόλια: