27 Μαΐ 2013

O Κροκόδειλος ο αλιγάτορας ο χαμουρογαμόσαυρος και το deja vu




Τελικά πάντα υπήρχε το πρόβλημα της ερώτησης και της απάντησης μεταξύ εμού και εμού. Και επίσης πιστεύω ακράδαντα σ αυτό που λένε déjà vu – και εδώ πρέπει να κάνω απαραίτητα την παραδρομή στο γαμάτο ματριξ και στην μαύρη γάτα που ανατρίχιασε όταν εμφανίστηκε δύο φορές μπροστά τον κυανου ριβς – άλλος γαμάτος τύπος επίσης (δεν πα να βγάζεις προγραμματιστή της δεκάρας κόκκινη την λέξη ΓΑΜΑΤΟΣ εγώ τον θεωρώ τον καλύτερο ηθοποιό από άποψη κορμάρας εεε γμτ ηθοποιίας ήθελα να πω τουλάχιστον της 10ετίας) και όπως πάντα έλεγε ο παππούλης μου όταν δεις μαύρη γάτα σκέψου τόσο κακή τύχη σαν να βλέπεις την γιαγιά σου να της καίγονται τα κουλούρια. Ένα τέτοιο πράγμα τελείως ανατριχιαστικό κατά την άποψή μου.Γιατί όπως λέει κι ο άσοφος λαγός ουπς σορι να σωριαστώ ο σοφός λαός ήθελα να πώ , αν δεν κάψεις κουλούρι και δεν χτίσεις σπίτι δεν έχεις δει τίποτα στην ζωη σου Ανυ γουευ που λένε και στο χωριό σου καραβαγγέλη βλάχο
Ήθελα να πώ πως όποιος δεν θέλει να ζυμώσει στης μυλωνούς τον κώλο καίγεται και κοσκινίζει ή το πολύ πολύ άμα του περισσεύουν φράγκα (δύσκολο ε???) πάει μέχρι τον φούρνο και τσακώνει μια φραντζολίτσα που την επόμενη μέρα μοιάζει με πλαστελίνη. Αλλά έτσι είναι των φρονίμων τα παιδιά μεταναστεύουν πριν τελειώσουν οι σωστές φραντζόλες. Με απασχολεί όπως έλεγα αυτό που στα ελληνικά λέμε déjà vu , οπού σημαίνει του ζαβού κατά κυριολεξία , διότι ζαβό πρεπει να εισαι για να αναρωτιέσαι αν είναι σωστή η ερώτηση της απάντησης ή απάντηση της ερωτούμενης πρότερης ερωτηματικής απάντησης , αλλά που να συναπαντήσεις αράπη που δεν πλύθηκε , τότε είναι που θυμάμαι τον παππούλη μου που έψαχνε να βρει σαπούνια να δώσει στην γιαγιά μου να πλύνει τον αράπη ;) αν με πιαν'ς ;)  χα !  γιατί ο αράπης δεν είναι ασπροπάρης να τον τυράς από μακριά είναι να τον κρατάς κοντά κοντά και καθαρόν και μην κοιτάτε τώρα που περνάνε τον αντιρατσιστικό νόμο και λένε ότι οι λέξεις αράπης μαύρος κίτρινος κόκκινος σχιστομάτης λοξοκοιτης ντιγκινταγκας ασπρουλιάρης και ασπροπαπάρης(μέχρι να παρς μας έχει τελειώσει :P) ουπς ασπροπάρης είναι απαγορευμένες , γιατί τις λέξεις αν με πιάνεις τις βρωμίζουν αυτοί που δεν ξέρουν πούθε κλάνει η κότα το σαπούνι και τελικά βγάζει μπαρμπούνι και είναι κόκκινο. Μες σε όλα αυτά έχασα και τον ψυχίατρο μου πάλι και ο ασπρο-μαυρ-κοκκ-στιχτο κάτι προγραμματιστής του word μου έχει βγάλει κόκκινη κάρτα. Αλλά πριν απ όλα αυτό που με προβληματίζει είναι ποιος εφηύρε την λέξη ρατσισμός… μήπως ο ίδιος που βρήκε και την στάση απέναντι στο οτιδήποτε δεν ταιριάζει στα απόλυτα τέλεια άψογα νύχια του??? και αυτό που με τρελαίνει πάνω απ όλα είναι ότι ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί ο κροκόδειλος χαιρετά με τόση εγκαρδιότητα τον αλιγάτορα αφού ο ένας τρώει την τροφή του άλλου και τέλος πάντων αυτοί οι δύο μαζί με  τον εξαφανισμένο αλλά πάντοτε ευτραφή χαμουρογαμόσαυρο τον ελώδη (ήταν ένα είδος τόσο αισχρό που ακόμα και οι παλαιοντολόγοι σε συνεργασία με τους γυναικολόγους δεν τον αναφέρουν πουθενά…. Μόνο αν ανατρέξει στους αρχαίους παπύρους των Αιγυπτίων εκεί που αναφέρουν πως γίνεται η περιτομή μππρρρρρ θα βρείς κάποιες πληροφορίες) κυβερνούν στις αχανείς στέπες κάποιας βυθισμένης χώρας νομίζω παλιά λεγόταν ατλαντελλαδιστάν (χμμμ… κάτι μου θυμίζει το όνομα J) και τέλος πάντων ένα déjà vu ερωταπάντησης (χμμμμ… το πρώτο συνθετικό μου θυμίζει κάτι αρχαίο επίσης :P ) με βασανίζει συνέχεια όταν διερωτώμαι πως είναι δυνατόν ένας κροκόδειλος ένας αλιγάτορας και ένας χαμουρογαμόσαυρος που έχουν περιδρομιάσει το κάθε είδος επί γης βγάζουν αντι-ρα-τσι-στικούς νόμους… ένας Σόδομος τους χρειαζόταν που κατά την παλαιά διαθήκη ο Σόδομος(τι συγγένεια προγραμματιστά μου έχει ο Σόδομος με τον Πρόδρομο?) ήταν άγιος άνθρωπος μέχρι που γνώρισε την Γομόρα. Μετά έγινε του Λωτ του κάγκελο…

μετά απ όλη την τεκμηριωμένη σκέψη περί εξαφανισμένων και μη παχύδερμων σαρκοβόρων αισθάνομαι μια ελαφριά ζάλη… θέλω απεγνωσμένα την πράσινη νεράιδα μου … με πιανς???? Όχι … ούστ απ εδώ ξενέρωτε :P

θα επανέρθω ;)

Υ.γ.

Φτου μου τελείωσε η ζάχαρη! Πάλι χωρίς αναισθητικό θα δω παραμύθια ;) Την άκουσα τελείως και έχω την εντύπωση πως ο κροκ (χαϊδευτικό του κροκόδειλου είναι αυτό όχι κρόκος αυγού) μιλάει 'παπικά' κοινώς βλέπω τον Κροκ Πάπια

Δεν υπάρχουν σχόλια: